HTML

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

BOLDOG VAGYOK

2010.12.22. 13:44 Katherine Stone

Na most rövid leszek, de ezt muszáj leírnom.

BOLDOG VAGYOK! Most igen! Tegnap kb délután óta. Tervezgettem, gondolkodtam, beszélgettem másokkal. És most jól érzem magam. És HÁLÁS vagyok. És úgy érzem, nem lesz olyan rossz ez a karácsony, mint amilyennek hittem.... (Pedig, teszem hozzá, semmi különleges nem történt!)

(Na feljött Ádi msnre, ráírok már :) )

És visszaolvastam pár bejegyzésem, és tetszenek. Nem az, amiről írtam, hanem ahogyan leírtam. Mert szerettem volna mindig, és szeretnék is még írni. De sosem gondoltam, hogy igazán jól menne. De néhány bejegyzésem (sőt elég sok) tetszik. Tetszik ahogyan kifejezem, miket is éreztem/gondoltam akkor. Úgyhogy most mindent elolvasok az elejétől kezdve:D

JA ÉS KARÁCSONYI ZENÉKET HALLGATOK!!!!

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony boldogság bejegyzések

A bejegyzés trackback címe:

https://aztjelenti.blog.hu/api/trackback/id/tr152532386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása